Рис. 61
До цього пункту налаштувань має доступ лише адміністратор системи.В системі існує два типи користувачів і головний адміністратор (розробник аккаунта).
Користувач - має доступ тільки до тих рубрик та функцій, які включені в його профілі адміністратором системи. Права призначає головний адміністратор системи.
Адміністратор - має можливість редагувати об'єкти/клієнтів інших користувачів системи, йому можуть бути надані додаткові права адміністрування всієї системи ЛігаПро. Права надає головний адміністратор системи.
Також існує головний адміністратор системи (користувач, який був створений при реєстрації системи). Він не може бути відключений або видалений. Будь-які інші користувачі можуть бути створені, змінені, видалені, відключені. Головний адміністратор - має можливість редагувати профілі інших користувачів системи, вмикати/вимикати акаунти користувачів, призначати права іншим користувачам системи.
Для зручності використання існує фільтр по користувачах, за допомогою якого Ви зможете швидко знайти потрібного Вам користувача, просто задавши один або кілька параметрів: логін, ПІБ, телефон, e-mail/skype, посаду, тип, статус (Рис. 62).
Рис. 62
Для додавання користувача просто натисніть кнопку «Додати користувача» (Рис. 63).
Рис. 63
Після чого відкриється анкета для додавання нового користувача.
Анкета користувача розділена на дві умовні частини: це загальна інформація про користувача і управління авторизацією і правами доступу (Рис.64).
Рис. 64
Редагування загальної інформації.
У цьому блоці Ви зможете змінити:
- ПІБ
- Посада
- Телефони - в системі можна додати 6 номерів телефонів.
- E-mail
- E-mail 2
- Viber
- WhatsApp
- Telegram
- Skype
- Facebook
- VK
- Instagram
- LinkedIn
- YouTube
- Twitter
- Дод. інфо в цьому пункті Ви можете вказати додаткову інформацію про користувача
- Коментарі - тут Ви можете вказати свої нотатки по користовачу.
- Фото рієлтора - тут Ви можете додати фото ріеєтора, яке буде виводиться і в самій системі і на зовнішньому сайті (див. Пункт зовнішній сайт) .
- Інформація на сайті - ця інформація буде відображатися на зовнішньому сайті.
- Вага. В системі LigaPro використовується для сортування, за принципом, чим вище значення, тим вище об'єкт в списку користувачів. Для виставлення «Ваги» використовуйте тільки цілі числа.
ПРИМІТКА. ПРИ ЗМІНІ ДАНИХ У АНКЕТІ, АВТОМАТИЧНО БУДЕ ЗМІНЕНА ІНФОРМАЦІЯ В УСІХ ОБ'ЄКТАХ ЦЬОГО КОРИСТУВАЧА. Це зручно, оскільки немає необхідності при зміні телефону змінювати контактні дані в кожному об'єкті вручну.
Управління авторизацією і правами доступу
Розділено на два блоки
Блок авторизації:
- Логін - логін користувача в системі
- Зміна пароля і Повтор пароля - поля для зміни пароля користувача
- Тип аккаунта - Користувач / Адміністратор
- Вмк/Вимк. аккаунт: включення або відключення аккаунта
- Доступ до пошукової оптимізації - дозвіл користувачеві доступу до налаштування пошукової оптимізації.
Блок прав доступу:
- Перегляд об'єктів в розділі - перегляд об'єктів загальної бази.
- Додавання/редагування об'єктів - можливість користувачеві додавання і редагування об'єктів в системі.
- Закріплювати об'єкти за собою - можливість користувачу закріплювати за собою ті об'єкти, які є вільними (не закріплені ні за одним користувачем в системі). Також це право дає можливість користувачеві відкріпляти об'єкти від себе (робити об'єкт незакріпленим ні за ким, за умови, що цей об'єкт зараз закріплений за цим користувачем).
- Видалення об'єктів - видалення об'єктів (звертаємо увагу, що навіть після видалення об'єкта, у адміністратора існує можливість його відновлення в будь-який момент див. Журнал дій).
- Доступ до архіву - доступ користувача до об'єктів, які знаходяться в архіві.
- Управління об'єктами інших користувачів - це право дозволяє користувачеві управляти об'єктами інших користувачів системи. Як правило цей пункт потрібен для секретарів, адміністраторів і колцентру, щоб користувачі могли оперативно вносити інформацію по об'єкту при продзвоні.
- Перегляд контактів власника - можливість бачити контакти власника об'єктів нерухомості будь-якого користувача.
- Відкриті контакти власника - при установці цього права, контакти власників всіх об'єктів даного користувача буде видно всім іншим користувачам системи.
- Вивантаження об'єктів в Excel - можливість завантажити в Excel список об'єктів, вибраних користувачем.
- Перегляд сторонніх баз - доступ до сторонніх баз (бази, які завантажуються в систему зі сторонніх джерел).
- Імпорт сторонніх баз - можливість імпортувати в систему сторонні бази.
- Перегляд загальної бази клієнтів - доступ користувача до бази клієнтів.
- Додавання/редагування клієнтів - можливість користувача додавати і редагувати своїх клієнтів.
- Видалення клієнтів - можливість користувача видаляти своїх клієнтів (звертаємо увагу, що навіть після видалення клієнтів, у адміністратора існує можливість їх відновлення в будь-який момент див. Журнал дій).
- Управління клієнтами інших користувачів - це право дозволяє користувачеві управляти клієнтами інших користувачів системи. Як правило цей пункт потрібен для секретарів, адміністраторів і колцентру, щоб користувачі могли оперативно вносити інформацію по клієнту при продзвоні.
- Перегляд контактів в базі клієнтів - можливість бачити контакти клієнта інших користувачів.
- Вивантаження клієнтів в Excel - можливість завантажити в Excel список клієнтів, вибраний користувачем.
- Вивантаження запитів клієнтів в Excel - можливість завантажити в Excel список об'єктів, які були підібрані під запит даного клієнта.
- Управління довідниками - доступ до таких пунктів управління системою як: області України, райони і обласні центри, населені пункти, райони міст, масиви, вулиці, метро.
- Редагування анкети - можливість редагування своєї анкети користувачем самостійно.
- Налаштування фільтрів і таблиць - доступ користувача до налаштування відображення фільтрів і таблиць для свого профілю (якщо опція не включена, у користувача фільтра і таблиці відображаються так, як і у головного користувача).
- Завдання іншим користувачам - можливість користувачеві призначати завдання іншим користувачам системи.
- Заявки інших користувачів - можливість переглядати заявки інших користувачів, які приходять із зовнішнього сайту.
- Приховати іконку 'Бере участь в угоді' – коло об'єкта або клієнта, якщо по ним створена угода, завжди відображається іконка угоди (рукостискання), встановивши галочку в цьому полі - ця ікона не буде відображатися в об'єктах і клієнтах користувача.
- Перегляд документів - доступ користувача до документів, завантажених в систему.
- Завантаження документів - можливість користувача завантажувати документи в систему.
- Заборона на вивантаження в XML з вибраними об'єктами - можливість відключення в об'єкті вкладки «вивантаження XML», що відключає можливість користувачу додати об'єкти в «XML файл з обраними об'єктами». Таким чином Ви обмежуєте автоматичне вивантаження об'єктів на портали конкретного користувача.
- Перегляд списку надісланих листів - відкриває користувачеві можливість переглядати списком всіх відправлених з системи листів з презентаціями об'єктів для клієнтів.
- Журнал дій користувачів - відкриває користувачеві можливість переглядати історію роботи в системі інших користувачів.
- Управління бізнес процесами - відкриває доступ до налаштування і управління бізнес-процесами по об'єктах та клієнтах (див. Бізнес-процеси в об'єктах, Бізнес-процеси в клієнтах).
- Налаштування системи (службові) - відкриває користувачеві доступ до налаштування курсу валют, стрічка новин, системи перевірки на дублі, виведення об'єктів з архіву. (Див. Налаштування системи службові).
- Управління зовнішнім сайтом - доступ до налаштування зовнішнього сайту, налаштування дизайну, інформації на сайті і системи банерів.
Для редагування користувача натисніть на іконку із зображенням олівця навпроти користувача (Рис 65).
Рис. 65
У Вас відкриється сторінка редагування, для зручності управління ця сторінка розділена на 6 вкладок:
Вкладка дані користувача:
На цій сторінці Ви можете відредагувати дані анкети користувача (Рис. 66).
Рис. 66
ПРИМІТКА. ПРИ ЗМІНІ ДАНИХ У АНКЕТІ АВТОМАТИЧНО БУДЕ ЗМІНЕНА ІНФОРМАЦІЯ В УСІХ ОБ'ЄКТАХ ЦЬОГО КОРИСТУВАЧА.
Вкладка права і авторизація:
На цій вкладці Ви можете змінити/відредагувати логін, пароль, тип аккаунта, а також права доступу користувача (Рис. 67).
Рис. 67
Вкладка додаткові права:
На цій вкладці Ви можете вказати параметри додаткових полів, якщо такі були створені раніше (див. Налаштування додаткових полів у користувачів) (Рис. 68).
Рис. 68
Вкладка дані для МЛС:
На цій вкладці Ви вказуєте дані для МЛС ЛігаПро. Щоб мати можливість опублікувати об'єкти в МЛС ЛігаПро, у користувача повинні бути заповнені дані для МЛС (див. МЛС ЛігаПро) (Рис. 69).
Рис. 69
Вкладка обмеження доступу по IP:
На цій вкладці Ви можете налаштувати обмеження доступу за IP адресою користувача. Для чого створена така можливість? Наприклад, Ви хочете, щоб всі Ваші співробітники мали можливість повного доступу до системи в офісі і при цьому мали доступ до бази і поза офісом, але з обмеженими можливостями. Для цього Ви можете використовувати функцію «обмеження по IP». Щоб налаштувати обмеження доступу по IP, зайдіть в розділ «Управління - Користувачі», виберіть потрібного Вам користувача і натисніть на іконку «IP». У вкладці Ви можете додати до п’яти IP для обмеженого доступу і до п’яти IP для повного доступу. Також, для зручності, Вам відразу виводиться Ваш поточний IP адрес (рис.70).
Рис. 70
Вкладка журнал дій:
У цій вкладці відображається інформація по всім діям користувача, наприклад, додавання об'єктів, редагування, вхід в систему, додавання клієнтів та угод. Для зручності також передбачений фільтр, за допомогою якого Ви зможете відфільтрувати дії користувача по рубриці, типу дії, датою (Рис. 71).
Рис. 71
Для зручності навігації Ви можете прямо зі списку користувачів відразу потрапити в потрібну вкладку, для цього просто натисніть на відповідну іконку на проти потрібного користувача (Рис. 72).
Рис. 72
Для видалення користувача натисніть на іконку «червоний хрестик» (Рис. 73).
Рис. 73
Після чого з'явиться діалогове вікно, в якому Ви можете підтвердити видалення користувача. Після натискання на кнопку «ОК» (рис. 74) користувач буде видалений.
Рис. 74
Для зручності роботи адміністратора, в акаунті якого працює велика кількість користувачів існує можливість більш компактного перегляду списку користувачів. Для цього на сторінці списку користувачів натисніть на кнопку «Компактний перегляд» (Рис. 75).
Рис. 75
Список Ваших користувачів стане більш компактним, що дозволить зручно працювати з великою кількістю користувачів (Рис. 76). Якщо необхідно переключитися на розширений режим натисніть на кнопку «Список детальний».
Рис. 76
Навчальне відео по розділу: тут