Для початку синхронізації Вам необхідно уточнити у менеджера Binotel наступні параметри: API ключ і Секретний ключ.
Після того, як Ви отримали потрібні дані - перейдіть в пункт «Налаштування-Підключення сторонніх сервісів» (Рис. 1096).
Рис. 1096
На сторінці, вкажіть API ключ, секретний ключ, поставте галочку «Включено API» у відповідних полях і натисніть кнопку «Зберегти» (Рис. 1097).
Рис. 1097
Якщо Ви все зробили вірно - у Вас з'явиться інформація про внутрішні лінії, що доступні в Binotel (Рис. 1098).
Рис. 1098
З лівої сторони у Вас відображаються користувачі аккаунта ЛігаПро, а з правої - користувачі аккаунта Binotel. Щоб IP телефонія працювала правильно - Вам необхідно навпроти аккаунту користувача ЛігаПро вписати номер відповідної лінії в акаунті Binotel (Рис. 1099). Це необхідно для того, щоб користувачі ЛігаПро могли здійснювати дзвінки прямо з CRM LigaPro, використовуючи Binotel.
Рис. 1099
Після того, як Ви все налаштували - натисніть кнопку «Зберегти прив'язку». (Рис. 1100). Пам'ятайте про те, що Ви в будь-який момент можете змінити ці налаштування.
Рис. 1100
Дзвінки з CRM LigaPro зі списку об'єктів
Якщо Ви все зробили вірно, то у Вас з'явиться можливість здійснювати дзвінки прямо з CRM.
Ви можете дзвонити прямо зі списку об'єктів. Просто натисніть на зелену іконку телефону власника (Рис. 1101).
Рис. 1101
Після цього з'явиться діалогове вікно контактів власника (Рис. 1102).
Рис. 1102
Вам необхідно вибрати потрібний контакт власника і натиснути кнопку «зелена трубка телефону», а у вікні - кнопку «Зателефонувати» (Рис. 1103).
Рис. 1103
Після цього піде виклик контакту (Рис. 1104).
Рис. 1104
Дзвінки з CRM LigaPro з сторінки редагування об'єкта
Перейдіть в форму редагування об'єкта і в службовій інформації натисніть на іконку «зелена трубка телефону» біля потрібного номера (Рис. 1105).
Рис. 1105
З'явиться діалогове вікно, в якому потрібно натиснути кнопку «Зателефонувати» (Рис. 1106).
Рис. 1106
Після цього піде виклик контакту (Рис. 1107).
Рис. 1107
Дзвінки з CRM LigaPro зі списку клієнтів
Ви можете дзвонити прямо зі списку клієнтів. Просто натисніть на зелену іконку телефону клієнта (Рис. 1108).
Рис. 1108
Після цього з'явиться діалогове вікно контактів власника, а у вікні - кнопка «Зателефонувати» (Рис. 1109).
Рис. 1109
Після цього піде виклик контакту (Рис. 1110).
Рис. 1110
Дзвінки з CRM LigaPro з сторінки редагування клієнта
Перейдіть в форму редагування клієнта і натисніть на іконку «зелена трубка телефону» біля потрібного номера (Рис. 1111).
Рис. 1111
З'явиться діалогове вікно, в якому потрібно натиснути кнопку «Зателефонувати» (Рис. 1112).
Рис. 1112
Після цього піде виклик контакту (Рис. 1113).
Рис. 1113
Перегляд історії дзвінків по об'єкту
Перейдіть в форму редагування об'єкта (Рис. 1114).
Рис. 1114
На сторінці, яка відкрилася, перейдіть у вкладку «Дзвінки» (Рис. 1115).
Рис. 1115
У Вас з'явиться список останніх двадцяти дзвінків по цьому об'єкту. Додатково система відображає хто дзвонив і статус дзвінка: успішний / неуспішний. Також Ви завжди прямо в системі можете прослухати дзвінок - просто біля потрібного дзвінка натисніть на іконку «Прослухати» (Рис. 1116).
Рис. 1116
Откроется запись звонка и Вы сможете ее прослушать (Рис. 1117).
Рис. 1117
Зі сторінки журналу дзвінків Ви також можете набрати власника - просто натисніть на зелену кнопку біля потрібного номера телефону (Рис. 1118).
Рис. 1118
Перегляд історії дзвінків по клієнту
Перейдіть в форму редагування клієнта (Рис. 1119).
Рис. 1119
На сторінці, яка відкрилася - перейдіть у вкладку «Дзвінки» (Рис. 1120).
Рис. 1120
У Вас з'явиться список останніх двадцяти дзвінків цьому клієнту. Додатково система відображає статус хто дзвонив і статус дзвінка: успішний / неуспішний. Також Ви завжди прямо в системі можете прослухати дзвінок - просто біля потрібного дзвінка натисніть на іконку «Прослухати» (Рис. 1121).
Рис. 1121
У нас відкриється запис дзвінка і Ви зможете його прослухати (Рис. 1122).
Рис. 1122
Зі сторінки журналу дзвінків Ви також можете набрати клієнта, просто натисніть на зелену кнопку біля потрібного номера телефону (Рис. 1123).
Рис. 1123
Підключення та інтеграція IP є окремим сервісом і за нього стягується додаткова плата. Щоб дізнатися про вартість IP телефонії для Вашого облікового запису - перейдіть на сторінку тарифів https://ligapro.ua/tarifnie_plany/ або зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки https://ligapro.ua/nashi_kontakti/.
Навчальне відео по розділу: тут