Рис. 1304
На сторінці, виберіть для якої категорії (продаж / оренда) і рубрики Ви будете створювати воронку (наприклад вибираємо «Продаж / квартири») (Рис. 1305).
Рис. 1305
Тепер необхідно створити шаблони / етапи воронки. Для цього необхідно натиснути кнопку «Додати шаблон» (Рис. 1306).
Рис. 1306
На сторінці (Рис. 1307) Ви можете вказати:
- назва етапу - тут Ви вказуєте заголовок етапу;
- опис - тут Ви вказуєте детальний опис, що і як необхідно зробити на цьому етапі;
- файли - якщо на етапі потрібно заповнити якийсь файл або потрібно прикріпити файл з інструкцією, то Ви можете додати всі ці файли в цьому пункті;
- Контроль через __ днів - ця функція дозволяє моніторити хід виконання етапу. Наприклад, якщо на цей етап достатньо 2-х днів - Ви можете вказати тут 2 дні і система зафіксує цю інформацію для контролю виконання цього етапу ріелтором / користувачем.
- Вага - вага в системі LigaPro використовується для сортування за принципом: чим вище значення, тим вище елемент стоїть в списку. Для виставлення «Ваги» використовуйте тільки цілі числа.
Рис. 1307
Після того, як Ви все додали - натисніть кнопку «Додати шаблон» (Рис. 1308).
Рис. 1308
Якщо Ви все зробили вірно, то у Вас з'явиться новий шаблон / етап (Рис. 1309). Таким чином, Ви можете додати всі потрібні етапи воронки продажів.
Рис. 1309
Після того, як Ви все налаштували і якщо хоч для одного етапу Ви вказали кількість днів для контролю - система автоматично при додаванні нового об'єкту буде активувати створену Вами воронку продажів. Якщо не вказано контроль, то воронку продажів потрібно буде активувати вручну. Точно так само і для всіх вже існуючих об'єктів воронку продажів можна активувати вручну.
Щоб активувати воронку продажів - перейдіть в редагування об'єкту (Рис. 1310, Рис. 1311).
Рис. 1310
Рис. 1311
Після цього перейдіть на вкладку «Сценарії» (Рис. 1312). І тут вже можна вручну активувати перший етап воронки продажів (Рис. 1313).
Рис. 1312
Рис. 1313
На сторінці сценаріїв для Вашої зручності Ви можете бачити який етап завершено (відображається зеленим), який в процесі (відображається синім), а які ще не виконані (відображається сірим) (Рис. 1314).
Рис. 1314
Щоб зробити етап «основним» (тим, на якому зараз об'єкт), потрібно просто натиснути на іконку «Чекбокс з галочкою» (Рис. 1315).
Рис. 1315
Щоб відзначити, що етап виконано, потрібно натиснути на іконку «Фінішний прапорець» і після цього етап відзначиться як виконаний, а активним стане наступний за ним (Рис. 1316). Також Ви завжди етап, що все виконано зробити основним (тобто скасувати його завершення). Це зручно, якщо, наприклад, адміністратор перевірив етап і вирішив, що ріелтор не виконав всі дії і потрібно доопрацювати. В такому випадку адміністратор етап може зробити знову основним.
Рис. 1316
Щоб користувач розумів, чи вкладається він у термін виконання етапу чи ні, в етапі вказуються тимчасові рамки і біля нього висвічуються годинник. Якщо час виконання не сплинув - ці годинники зелені (Рис. 1317).
Рис. 1317
Якщо час сплинув - ці годинники червоні (Рис. 1318).
Рис. 1318
Точно такий самий годинник для зручності висвічуються в кожному об'єкті в списку, тому навіть не заходячи в сам об'єкт можна зрозуміти, прострочено виконання етапу чи ні (Рис. 1319, 1320).
Рис. 1319
Рис. 1320
Також в списку об'єктів Ви можете відфільтрувати об'єкти по етапах, на якому вони знаходяться (Рис. 1321). Це дозволить ріелтору / адміністратору, подивитися в один клік, на якому етапі ті чи інші об'єкти знаходяться і швидко контролювати рух об'єктів по воронці продажів.
Рис. 1321
Кожен етап Ви можете редагувати. Наприклад, додати коментар, що зроблено, описати процес або прикріпити файл, якщо це необхідно (Рис. 1322).
Рис. 1322
Щоб бути в курсі всіх подій по роботі з об'єктом, існує журнал дій по етапах, де фіксуються всі події, редагування етапу, прикріплення файлу, зміни статусу етапу. Ви завжди будете в курсі, що і коли робив ріелтор і нічого не пропустите (Рис. 1323).
Рис. 1323
Таким чином, Ви можете побудувати свої воронки продажів для кожної категорії, що дозволить легко працювати з об'єктами по заздалегідь прописаним сценаріям, а ріелтор нічого не пропустить і не забуде. Адміністратор зможе завжди все перевірити, подивитися журнал дій, подивитися, який етап прострочений і на скільки днів. Цей функціонал буде незамінним для тих, хто працює з воронками продажів.
Навчальне відео по розділу: тут