Рис. 1290
На сторінці знайдіть потрібну заявку і перейдіть в її редагування (Рис. 1291).
Рис. 1291
У картці заявки потрібно опуститися вниз, де буде дві кнопки «Сформувати об'єкт» і «Сформувати клієнта» (Рис. 1292).
Рис. 1292
Залежно від того, що Ви хочете зробити, натисніть на потрібну кнопку і у Вас відкриється діалогове вікно з вибором до якої рубрики додати об'єкт/клієнта (Рис. 1293). Після вибору натисніть кнопку 'Сформувати'.
Рис. 1293
Якщо Ви все зробили правильно, то у Вас відкриється нове вікно, додавання об'єкта/клієнта, все що Вам потрібно це внести параметри і додати об'єкт/клієнта. Система вже автоматично відразу перенесе телефон, Ім'я, та всі додаткові дані, які є у заявці, що прискорить процес додавання об'єкта/клієнта.
Для зручності в примітці по об'єкту та клієнту буде вказана інформація, що джерелом об'єкта/клієнта був лід і відображатиметься номер ліду (Рис. 1294).
Рис. 1294
У самій заявці/ліді також буде відображатися прив'язаний із заявкою об'єкт/клієнт (Рис. 1295).
Рис. 1295
Таким чином, Ви завжди можете відстежити джерело клієнта/об'єкта, і зможете визначати з якого ліда він був сформований. Також Ви зможете контролювати роботу із заявками/лідами, адже в кожній заявці можна буде подивитися до якого об'єкта чи клієнта вона прив'язана.
Навчальне відео по розділу: тут