нові об’єкти (оренда) – повідомлення про додавання нових об’єктів у систему в рубрику оренда;
нові об’єкти (продаж) – повідомлення про додавання нових об’єктів у систему в рубрику продаж;
копіювання з зовнішніх джерел – повідомлення про додавання нових об’єктів із вкладки зовнішні джерела;
об’єкти з архіву – повідомлення про виведення об’єкта з архіву;
об’єкти у загальній базі – повідомлення про автоматичне зняття об’єкта з загальної бази ЛігаПро у зв’язку з втратою актуальності
клієнти – повідомлення про додавання нових клієнтів;
запити клієнтів – повідомлення про появу нового об’єкта під запит клієнта (див. інструкцію з роботи з запитами клієнтів);
групи – повідомлення про зняття об’єкта з групи (див. інструкцію зі створення приватних груп);
щоденник – отримання повідомлень про заплановані зустрічі, покази та інші події, заплановані в ЛігаПро (див. інструкцію з роботи зі щоденником);
заявки – отримання повідомлень про нові заявки в системі ЛігаПро (див. інструкцію з роботи із заявками/лідами);
документи – отримання повідомлень про додавання нових документів/посилань у рубрику «Документи» (див. інструкцію Документи агенції/ріелтора);
системні повідомлення – отримання технічних повідомлень, таких як: день народження клієнта, необхідність поповнити рахунок тощо;
оновлення системи LigaPro – отримання повідомлень про всі нові функції, які з’являються в ЛігаПро.Як це працює. Зверху праворуч розташований пункт «Повідомлення» (Рис. 276).
Рис. 276
Як тільки настає кожна з подій пункт «Повідомлення» починає блимати, вказуючи про нову подію в системі. Таким чином Ви не пропустите жодного зміни в системі. Для зручності всі повідомлення розділені на розділи вже всередині повідомлень, і Ви зможете, наприклад, подивитися історію додавання об'єктів за останні 14 днів. Звертаємо Вашу увагу, що історія повідомлень буде доступна за останні 14 днів з моменту прочитання.Повідомлення будуть приходити по таким подіям (Рис.277):
Нові об'єкти в системі;
Вихід об'єкта з архіву;
Зняття об'єкта з публікації в Загальній базі ЛігаПро;