Рис. 401
У формі додавання (Рис. 402) необхідно ввести ПІБ, телефони, e-mail. Також можна проставити статус клієнта і додати замітку або коментар по клієнту. Звертаємо Вашу увагу, що замітку буде видно тільки користувачеві, за ким закріплений клієнт і адміністраторам, а коментар за замовчуванням видно всім користувачам вашого облікового запису, у яких є доступ до перегляну загальної бази клієнтів. Після введення всіх необхідних даних про клієнта необхідно натиснути кнопку «Додати клієнта». Жодне поле не є обов'язковим, Ви можете заповнювати тільки ті поля, за якими у Вас є дані.
Рис. 402
Всі клієнти в системі виводяться у вигляді списку. Для редагування клієнта потрібно натиснути на іконку «Олівець» навпроти потрібного клієнта (Рис. 403).
Рис. 403
У Вас відкриється форма редагування клієнта (Рис. 404).
Рис. 404
Щоб видалити клієнта, потрібно натиснути на іконку «Хрестик» навпроти вибраного клієнта (Рис. 405).
Рис. 405
У Вас відкриється діалогове вікно, в якому система попросить підтвердити видалення клієнта (Рис. 406). Ви завжди зможете відновити видаленого клієнта, скориставшись журналом дій (див. Журнал дій користувачів).
Рис. 406
Навчальне відео по розділу: тут