Рис. 255
На сторінці (Рис. 256) Вам буде відображена інформація про клієнта і кілька блоків для формування запиту.
Розглянемо кожен з блоків докладніше:
Розташування: тут Ви вказуєте локацію, де клієнт шукає об'єкт;
Характеристики: тут Ви вказуєте, яким характеристикам повинен відповідати об'єкт.
Коментар до запиту: тут Ви можете написати додаткову інформацію до запиту. Наприклад, побажання клієнта, куди мають виходити вікна або інші замітки. Також звертаємо Вашу увагу, що існує історія коментарів, тому Ви завжди зможете відстежити історію зміни поточного коментаря до запиту.
Додаткові поля: в умовах підбору пропозицій можуть брати участь і додаткові поля, створені Вами в об'єктах відповідної рубрики.
Налаштування автопідбору пропозицій: в системі ЛігаПро існує функція автоматичного підбору пропозицій під клієнта (детальніше див. Автопідбір пропозицій під клієнта). Ви можете вибрати звідки буде здійснюється автоматичний підбір (можна додатково включити в автопідбір об'єкти із загальної бази див. Загальна База ЛігаПро) і вибрати зручний для Вас спосіб повідомлення (системні повідомлення ( якщо Ви активували чат бот від LigaPro, сповіщення будут надходити і в Telegram), E-mail). Після того, як Ви вказали всі параметри запиту, необхідно натиснути на кнопку «Зберегти запит».
Рис. 256
Після того, як Ви зберегли запит, прямо на цій сторінці у Вас з'явиться кнопка «Підібрати пропозиції» (Рис. 257).
Рис. 257
Натиснувши на яку система ще раз запитає звідки необхідно підбирати пропозиції (Рис. 258) і за якими параметрами (повний збіг - система враховує всі зазначені параметри в запиті, частковий збіг - система враховує тільки розташування (місто), кількість кімнат і ціну), підібрали об’єкти і з загальної бази LigaPro, видалити неопрацьовані пропозиції – дозволяє видалити ті об’єкти, які Ви не встигли опрацювати (корисно, якщо запит клієнта змінився і Вам потрібно провести новий пошук, а об’єкти, що були підібрані раніше можуть не відповідати новим критеріям запиту). Після вибору необхідно натиснути на кнопку «Підібрали».
Рис. 258
Залежно від того, які пріоритети пошуку Ви вказали, система перевірить Вашу базу, загальну базу ЛігаПро і виведе список об'єктів, які збігаються з критеріями запиту клієнта (Рис. 259).
Рис. 259
Все, що Вам необхідно - це ознайомитися з об'єктами, які були підібрані для клієнта. До кожної пропозиції у Вас є можливість додати коментар і поставити потрібний статус. Для цього в списку об'єктів натисніть на іконку «Олівець» (Рис. 260).
Рис. 260
У Вас відкриється діалогове вікно, в якому Ви можете вказати статус пропозиції і додати коментар (Рис. 261).
Рис. 261
Існують наступні статуси: дивився, угода, відмовився, підбір з об'єкта, був видалений. Всі зміни статусу фіксуються, і Ви в будь-який момент зможете подивитися коли і ким був змінений статус пропозиції. Також система дозволяє фільтрувати по статусах, наприклад щоб швидко відібрати ті пропозиції, які були запропоновані клієнту (Рис. 262).
Рис. 262
Всі об'єкти, які не підходять клієнту, Ви можете видалити, натиснувши на червоний хрестик навпроти об'єкта (сам об'єкт не видаляється, він буде видалений тільки з добірки під клієнта) (Рис. 263).
Рис. 263
Також, для зручності роботи є фільтр за джерелом підбору, наприклад можна відфільтрувати тільки ті об'єкти, які були підібрані зі своєї бази (Рис. 264). Для візуальної наочності всі об'єкти, які були відібрані із загальної бази ЛігаПро, в графі 'ріелтор' позначаються у вигляді блакитної іконки рієлтора, всі Ваші об'єкти у вигляді червоної іконки рієлтора, а об'єкти Ваших колег, які працюють в Вашому акаунті - у вигляді сірої або зеленої іконки рієлтора (якщо об'єкт не закріплений за ріелтором).
Рис. 264
У Вас завжди існує можливість в ручному режимі додати пропозицію для клієнта. Для цього, на сторінці списку пропозицій, натисніть праворуч над таблицею кнопку «Додати пропозицію» (Рис. 265).
Рис. 265
У діалоговому вікні (Рис. 266) Ви можете вказати внутрішній код об'єкта або прикріпити посилання на об'єкт, якщо він знайдений на інших сайтах.
Рис. 266
Звертаємо Вашу увагу, що доданий Вами запит буде також відображатися в списку клієнтів (Рис. 267). Ви можете відразу подивитися скільки зараз є пропозицій (червоним буде вказано кількість нових автоматично підібраних пропозицій, які Ви ще не переглядали), також Ви можете відредагувати запит натиснувши на кнопку «Редагувати» або видалити запит.
Рис. 267
Навчальне відео по розділу: тут