Рис. 287
На сторінці (Рис. 288) Ви побачите список Ваших співробітників та їх права на угоди. Окремо для розділу продаж та оренда.
Рис. 288
Для кожного співробітника існують такі права доступу до угод:
Додавання угод - можливість користувачеві створювати угоди. Важливо !!! Для того, щоб створити угоду, користувачеві обов'язково необхідно вказати код об'єкта та клієнта, тому якщо Ви даєте користувачеві доступ до створення угоди, але при цьому він не має доступу до об'єктів або клієнтам, він не зможе додати угоду.
Ведення угод - право на можливість ведення угоди, що включає в себе додавання коментарів по угоді, файлів, можливість виконання етапів угоди, зміни статусу етапів, додавання коментарів до етапів угоди, файлів до етапів угоди.
Підтвердження угод - можливість модерації угоди. Після того, як угода створена, вона повинна бути перевірена адміністратором або відповідальним користувачем. Після перевірки відповидальним, останній надає угоді статус «актуальна» саме для управління цим процесом необхідний пункт «Підтвердження угоди».
Закриття угод - право користувача закривати угоди.
Скасування угод - право користувача скасовувати угоди.
Оскільки процес ведення угоди - це колективна робота, а в багатьох агентствах існують відповідальні менеджери з ведення операції по угодам, в системі передбачена можливість призначати певних користувачів керувати угодами інших користувачів. Для цього виберіть Вашого співробітника зі списку і натисніть іконку олівець (Рис. 289) навпроти потрібного фахівця.
Рис. 289
На цій сторінці (Рис. 290) натисніть на кнопку «Редагувати список» і в списку, відзначте галочкою тих користувачів, угодами яких може управляти поточний користувач (Рис. 291).
Рис. 290
Рис. 291
Навчальне відео по розділу: тут