Рис. 503
На сторінці, знайдіть пункт 'Кнопка' Зворотній дзвінок '' (Рис. 504) і виберіть зі списку, яку інформацію буде запитувати форма.
Рис. 504
Види форм:
Тільки телефон - сайт попросить Вашого відвідувача залишити тільки телефон для зв'язку.
Телефон і повідомлення - сайт попросить Вашого відвідувача залишити телефон для зв'язку і запропонує залишити повідомлення.
Телефон + ПІБ - сайт попросить Вашого відвідувача залишити телефон та ПІБ для зв'язку.
Телефон, ПІБ, повідомлення - сайт попросить Вашого відвідувача залишити телефон, ПІБ для зв'язку і запропонує залишити повідомлення.
Телефон, e-mail, повідомлення - сайт попросить Вашого відвідувача залишити телефон, e-mail для зв'язку і запропонує залишити повідомлення.
Телефон, ПІБ, e-mail, повідомлення - сайт попросить Вашого відвідувача залишити телефон, ПІБ, e-mail для зв'язку і запропонує залишити повідомлення.
Після того, як Ви визначилися з формою, у Вас є можливість вибрати колір кнопки. Існує чотири базові кольори: зелений, синій, червоний, жовтий і кожен з цих кольорів також доступний з анімацією.
За замовчуванням, коли користувач натискає на іконку зворотного дзвінка, йому висвічується повідомленні зі зверненням до користувача «Введіть свій номер телефону і ми Вам зателефонуємо». Цей текст Ви також можете змінити - просто в формі напишіть свій текст звернення.
Після того, як Ви все налаштували, натисніть на кнопку «Зберегти налаштування». Кнопка зворотного дзвінка вже буде доступна на Вашому сайті. (Рис. 505, 506). Усі повідомлення, отримані через цю форму, надсилаються на e-mail головного адміністратора системи, а також потрапляють у заявки/ліди, і Вам надходить сповіщення в Telegram про нову заявку на онлайн перегляд.
Рис. 505
Рис. 506
Навчальне відео по розділу: тут