17.09.2020
Якщо Ви працюєте ріелтором або в агентстві нерухомості, Ви знаєте, як складно працювати з різними клієнтами одночасно. У кожного свій характер, пріоритети, творчі уподобання та бюджетні обмеження. Ми збираємося розділити Ваших клієнтів на 4 основних типи. Потім ми допоможемо Вам зрозуміти, як краще керувати цими типами особистостей і дамо практичні поради, які можна буде використовувати в майбутньому.
Покупець «Вперше»
Короткий факт: цей покупець збирається зробити свій перший крок у нерухомість і потребує допомоги.
Його реакція: все ще вагається, дивиться на картину загалом, збирає всі факти та часто орієнтується на певний бюджет.
Шукає: докладну інформацію, щоб краще прийняти остаточне рішення.
Порада агенту: треба буде повозитися і приділити йому більше часу та уваги. Надсилайте повідомлення з корисними ресурсами, різними варіантами нерухомості. Дайте якомога більше інформації, щоб завоювати довіру та надати впевненості клієнту при ухваленні рішення про покупку.
Покупець «Назавжди»
Короткий факт: розглядає свій будинок як мету свого життя.
Його реакція: добре обізнаний, чітко знає, чого хоче.
Шукає: незабутні враження від покупки будинку.
Порада агенту: особливо важливо побудувати правильні стосунки з цим клієнтом. Не потрібно бути надто нав'язливим зі своїми варіантами з нерухомості та Вашою думкою, що буде краще для нього. Цей клієнт, як ніхто інший, знає, що він хоче. Зайва наполегливість зі своїми особистими порадами буде недоречною. Давайте йому конкретні факти на основі його переваг.
Покупець «Міський мешканець»
Короткий факт: надає великого значення заходам, розвагам, школам, садочкам (якщо є діти), кафешкам, ресторанчикам у пішій доступності від нього.
Його реакція: чітка увага до способу життя, соціальних тенденцій та культурних заходів.
Шукає: повне враження про район.
Порада агенту: майте повне уявлення про запити, описані в «короткому факті». Будьте в темі всього, що відбувається у його районі.
Покупець «Спекулянт»
Короткий факт: цей покупець займається бізнесом та часто прагне контролювати ситуацію.
Його реакція: розмови лише по темі. Чекає швидких відповідей та впевненості від свого агента.
Шукає: способи отримати вигоду з поточних ринкових тенденцій, які призведуть до подальшого продажу за ціною, що вища за запитувану.
Порада агенту: тримайте всю інформацію, необхідну для відповіді на запит клієнта, під рукою – він дуже цінує свій час. Напевно, клієнт купує ще якусь нерухомість паралельно. Будьте короткі та інформативні.
Розуміння цих та інших типів клієнтів з нерухомості не тільки допоможе Вам визначити стратегію, а й ефективно побудувати правильні відносини, які шукає Ваш клієнт. Адаптуйте свої послуги!