06.04.2021
Ви можете ознайомитись з відеопрезентацією нашого оновлення тут - https://youtu.be/kc5GRs5xn7s
Ми запровадили такі нововведення:
- Для Вашої зручності ми реалізували можливість масового додавання/видалення об’єктів з XML файлів для вигрузки. В списку об’єктів потрібно відмітити галочкою потрібні об’єкти та внизу таблиці в додатковому меню з’явиться пункт «Вигрузка XML», натиснувши на який з’явиться діалогове вікно. В цьому вікні Ви можете обрати потрібний сайт зі списку та вибрати дію, яку потрібно здійснити (додати або забрати об’єкт(и) з XML). Надіємось, що даний сервіс спростить роботу з вигрузкою.
- Тепер з'явилась можливість додавати особисті статуси дзвінків, котрі вказуються при продзвоні. Зараз за замовчанням доступні такі статуси: додзвонився, не додзвонився, поза зоною, зателефонувати пізніше. Але якщо Вам потрібно додати свій статус (наприклад, «Клієнт не відповів» - Ви можете це зробити. Для цього потрібно зайти в пункт «Налаштування(шестерінка) - Налаштування системи(службові)» та на сторінці, що відкрилась, Ви побачите 6 додаткових статусів дзвінка. Просто введіть потрібну назву в одному з полів та натисніть кнопку «Зберегти налаштування» і цей статус одразу з'явиться як в об'єктах, так і в клієнтах. Налаштовуйте систему так, як зручно саме Вам.
- Ми продовжуємо розвивати аналітичні сервіси нашої системи, що спрощують роботу для керівників. Тепер в нашій системі з'явився такий модуль як «Майстер звітів ефективності». В цьому майстрі Ви можете обрати конкретного користувача, філіал або все агентство та обрати період, наприклад: за поточний тиждень, за минулий місяць, за останні 90 днів і т.і. Після цього натискаєте кнопку «Переглянути звіт» і система відобразить інформацію по всім ключовим параметрам. Для зручності Ви можете сформувати цей звіт і PDF форматі, наприклад, щоб роздрукувати та роздати інформації керівникам філіалів. Таким чином, Ви можете швидко відслідковувати показники Ваших співробітників у розрізі різних періодів, контролювати роботу філіалів та їх динаміку, аналізувати та порівнювати роботу співробітників по всім ключовим параметрам (наприклад, додавання клієнтів, додавання об’єктів, додавання угод, заплановані зустрічі, покази, скільки підбірок було створено, скільки сформовано звітів по об’єктам). Завжди тримайте руку на пульсі Вашого агентства нерухомості та покращуйте Вашу ефективність за рахунок аналізу роботи співробітників. І все це в режимі онлайн разом з ЛігаПро.