11.03.2021
Доброго дня, шановні користувачі LigaPro. Сьогодні ми оновили нашу систему.
Ви можете ознайомитись з відеопрезентацією нашого оновлення тут - https://youtu.be/G2tbOAo-90c
- Сьогодні ми завершили інтеграцію з IP-телефонією Binotel. Тепер Ви маєте можливість прямо з картки об'єкта або клієнта дзвонити за номерами, вказаними в контактній інформації. Біля кожного номера Ви побачите іконку «Зелена трубка», натиснувши яку відразу можна здійснити дзвінок. Ви можете телефонувати як зі списку об'єктів/клієнтів, так і прямо з картки редагування об'єкта/клієнта. Також у картці об'єкта/клієнта з'явилася вкладка «Дзвінки», де відображатимуться всі дзвінки по даному об'єкту/клієнту. Ви зможете бачити статус дзвінка: 'успішний дзвінок', 'неуспішний дзвінок із зазначенням причини', хто дзвонив і з якого номера, а при необхідності відразу прослухати цей дзвінок. Таким чином, у Вас буде повна інтеграція CRM з телефонією Binotel. Для налаштування телефонії Вам потрібно перейти в пункт «Налаштування-Підключення сторонніх сервісів», де необхідно вказати ключ, секретний ключ і прив'язати внутрішні номери співробітників. Для цього Ви повинні бути зареєстровані та підключені до Binotel. Якщо Ви ще не зареєструвалися, тоді Вам потрібно набрати нашу службу підтримки і ми розповімо та допоможемо налаштувати IP телефонію. Також Ви зможете знайти посилання для реєстрації та підключення до binotel прямо на сторінці «Налаштування-Підключення сторонніх сервісів». Просто переходьте за посиланням, заповнюєте анкету та менеджер Binotel зв'яжеться з Вами для налаштування IP телефонії. Звертаємо Вашу увагу на те, що сервіс IP телефонія платний. Ціна залежить від типу акаунту: пакет «Ріелтор» – 90 грн./міс., пакет «Команда» – 180 грн./міс., пакет «Агентство» – 300 грн./міс. За саму IP телефонію Binotel Ви оплачуєте окремо компанії «Binotel» відповідно до їх тарифів.
- При додаванні запиту в клієнтах, якщо у Вас вказано обране місто, тепер воно автоматично буде підставлятися у параметри запиту, що дозволить Вам скоротити час на додавання нового запиту.
- Тепер у повідомленнях, коли Вам надходить нова заявка із сайту, Ви зможете відразу натиснути на її номер та перейти до перегляду заявки. Вже не потрібно окремо заходити до заявок та шукати нову заявку - переглядайте її прямо зі списку повідомлень.