26.01.2021
Доброго дня, шановні користувачі LigaPro. Сьогодні ми оновили нашу систему.
Ви можете ознайомитись з відеопрезентацією нашого оновлення тут - https://youtu.be/QI8EDgILnmc
Ми зробили такі нововведення:
- - Для Вашої зручності в редагуванні об'єкта на вкладці «Підбір клієнтів», після того, як Ви підібрали клієнтів під Ваш об'єкт, з'явилася можливість швидкої фільтрації клієнтів за статусом. Наприклад, Ви можете відразу відібрати лише актуальних клієнтів, щоб не витрачати час на перегляд усієї бази клієнтів.
- На численні прохання в картці редагування об'єкта продубльовані такі сервіси як PDF презентація та відправка в месенджери. Прямо у службовій інформації внизу вже доступні ці кнопки. Тепер Вам не потрібно повертатися до списку об'єктів, шукати потрібний об'єкт, натискати на зелений кружечок і потім вибирати PDF або месенджер - все можна зробити прямо на сторінці редагування об'єкта.
- Невеликі зміни торкнулися функції підбору пропозицій під клієнта. Тепер при натисканні на кнопку «Підібрати пропозиції» у діалоговому вікні з'явиться пункт «Видалити необроблені пропозиції». Якщо раніше під клієнта були підібрані об'єкти, але вони не були опрацьовані (не встановлений статус пропозиції чи немає коментаря), то у разі встановлення галочки напроти цього пункту, ці об'єкти будуть видалені при наступному підборі. Об'єкти можуть бути заново додані лише якщо вони відповідають поточним параметрам запиту клієнта.
- Зміни торкнулися і зовнішнього сайту. Всі контактні телефони ріелторів на сайті тепер клікабельні. Це означає, що клієнт, переглядаючи Ваш сайт, може відразу натиснути на номер телефону та зателефонувати до ріелтора (якщо переглядає об'єкт з мобільного телефону).
- Додатково у «підвалі» (у самому низу) сайту ми також зробили контактні телефони агенції клікабельними, щоб Вашим клієнтам було зручно, переглянувши сайт, одразу Вас набрати.
- Якщо в анкетах Ваших співробітників коректно вказані номери таких месенджерів як Viber, WhatsAPP та нікнейм Telegram, то ці контакти також відображатимуться у картці об'єкта та на персональній сторінці ріелтора. Ваші клієнти в один клік зможуть писати ріелторам через зручний для них месенджер.
- З'явився новий функціонал на сайті: кнопка 'Записатися на онлайн перегляд'. Щоб активувати цю кнопку, перейдіть в пункт 'Налаштування' - 'Налаштування дизайну зовнішнього сайту'. На сторінці, що відкрилася, знайдіть пункт «Онлайн перегляд» і поставте біля нього галочку, після чого збережіть зміни. Тепер на зовнішньому сайті у докладному перегляді об'єкта з'явиться кнопка «Записатися на онлайн перегляд». Клієнт натискає на цю кнопку, вказує свої контакти, вказує спосіб, який йому зручний для перегляду онлайн і відправляє повідомлення. Вам додається нова заявка до пункту «Заявки ліди». Все, що Вам або Вашим співробітникам необхідно – це просто обробити цю заявку.
- Одне з найцікавіших нововведень цього оновлення – це функція «Автозавдання». Ми розуміємо, наскільки важливо автоматизувати процес контролю роботи співробітників, тому сьогодні ми вводимо новий сервіс – Автозавдання, які відкривають нові можливості автоматизації контролю роботи працівників. Як це працює? Для початку необхідно налаштувати та активувати потрібні автозавдання - для цього перейдіть до пункту 'Налаштування - Налаштування автозавдань'. У Вас будуть доступні наступні автозавдання: не додано фото об'єкта, не змінено дату продзвону по об'єкту, не додано контакти власника в об'єкті, не додано запит по клієнту, не оброблено заявку (лід), не додано жодного об'єкта, не додано жодного клієнта . Тепер біля потрібного автозавдання потрібно поставити галочку «Відслідковувати» та вказати кількість днів, після якої має спрацювати подія. Наприклад, Ви встановили пункт «не змінено дату продзвону по об'єкту» та поставили період відстеження 7 днів. Це означає, що якщо система знайде об'єкт, дата продзвону якого не змінювалася 7 днів, вона сформує ріелтору автозавдання, що по цьому об'єкту необхідно оновити дату продзвону. Так само зі всіма іншими подіями. Для контролю всіх автозадань та подій керівник та ріелтор можуть їх переглядати у пункті «Сервіси - Автозавдання». Тут відображаються всі завдання, які були сформовані для ріелторів, вказується який тип завдання, коли було сформовано завдання і для кого. Якщо колір верхньої межі блоку завдання помаранчевий – значить автозавдання не виконано, якщо зелений – отже ріелтор виконав потрібне завдання та закрив його. Автозавдання закривається автоматично самою CRM після виконання дії за завданням. Для зручності керівників існує фільтр за типом завдання, статусом, ріелтором та датою. А щоб ріелтор знав, що має нові автозавдання, прямо при вході в CRM на головній сторінці відображається кількість автозадань, які він ще не закрив. Якщо у Вас є ідеї, які події потрібно відстежувати в системі, щоб контролювати роботу співробітників - пишіть нам і ми з радістю їх розглянемо.
- Ну, і звичайно, найцікавіше у цьому оновленні. Для всіх тих користувачів, які мають ексклюзивні об'єкти (з комісією для партнера), а також мають доступ до МЛС, з'явилася можливість автоматичної публікації об'єктів на порталі flatfy.ua (LUN.ua). Але це ще не все - на сьогоднішній день публікація Ваших ексклюзивів абсолютно безкоштовна і швидкість від моменту встановлення галочки «на Flatfy (Lun)» до публікації складає 15 хвилин, що є найшвидшим методом публікації на сьогодні серед усіх порталів та сервісів. Так, тепер Вам не потрібно публікувати Ваші екси на інших порталах, щоб вони потрапили на Lun. Так, тепер не потрібно окремо підтверджувати ексклюзивність об'єкту на lun. Просто публікуєте об'єкт у МЛС ЛігаПро, встановлюєте галочку на порталі Listing.com.ua та на сайт Lun, прикладаєте скани ексклюзивів та через 15 хвилин об'єкт на Lun.ua.
Увага! На даний момент сервіс працює в тестовому режимі і можуть виникати затримки або помилки в публікації об'єкта, тому будемо вдячні Вам за зворотний зв'язок, щоб цей сервіс став для Вас зручним та корисним.