Додавання звітів по об'єктам
Щоб створити звіт по об'єкту перейдіть в пункт «Сервіси - Онлайн звіти по об'єктам» (Рис. 840).
Рис. 840
На сторінці, натисніть кнопку «Створити звіт» (Рис. 841).
Рис. 841
У Вас відкриється сторінка створення онлайн звіту (Рис. 842). Тут Вам необхідно вказати назву звіту, вказати рубрику, і номер об'єкта. Додатково Ви можете вказати рієлтора який буде відображатися на сторінці звіту, контакти рієлтора, обрати категорію.
Також Ви можете вказати заголовок звіту, який буде відображатися на сторінці онлайн звіту. Ви можете додати текст звіту, в якому Ви можете вказати додаткову інформацію, яку необхідно надати власнику.
Якщо потрібно Ви завжди можете прикріпити зображення до звіту, наприклад, фото документів.
Після того як Ви ввели всю необхідну інформацію натисніть кнопку «Додати звіт по об'єкту» (Рис. 842).
Рис. 842
Ви в будь-який момент можете відредагувати введену інформацію просто натиснувши на іконку редагування (Рис. 843).
Рис. 843
Робота зі списком звітів і налаштування категорій звітів
Пошук по списку звітів
Для зручності роботи зі списком звітів Ви можете скористатися фільтром для пошуку потрібного звіту (Рис. 844).
Рис. 844
Наприклад, Ви можете знайти звіт за номером об'єкта, по ріелтору, по рубриці, по категорії або по фразі в звіті. Все що Вам необхідно - це задати потрібні параметри і натиснути кнопку фільтрувати. Таким чином навіть з великим масивом звітів Ви завжди зможете швидко знайти потрібний Вам звіт.
Налаштування категорій звітів
При великій кількості звітів передбачена можливість створювати персональні категорії (швидкі фільтри). Наприклад, у Вас є звіти по об'єктах, але для зручності Ви хочете їх розділити на категорії, наприклад, актуальні і архівні. Щоб створити ці категорії зайдіть в пункт «Сервіси - Онлайн звіти по об'єктах» і перейдіть на вкладку «Налаштування» (Рис. 845). На цій сторінці Ви можете додавати потрібні Вам для роботи категорії.
Рис. 845
Управління структурою онлайн звіту
Після того як Ви створили звіт у Вас з'являється можливість його наповнення, щоб перейти до наповнення звіту перейдіть в пункт «Сервіси -Онлайн звіти по об'єктах» знайдіть потрібний Вам звіт і перейдіть до редагування звіту (Рис. 846).
Рис. 846
На сторінці у Вас з'явитися налаштування структури звіту. Звіт складається з 4 блоків:
Блок Реклами
У цьому блоці Ви можете додати на сторінку список порталів на якому рекламується об'єкт. Система може автоматично додавати портали в звіт грунтуючись на даних вкладки «Вигрузка XML» в редагуванні об'єкта. (Рис. 847).
Рис. 847
Таким чином якщо на вкладці «Вигрузка XML» стоїть галочка навпроти певного порталу, наприклад, dom.ria, то і на сторінці звіту в пункті реклама буде відображатися цей звіт по вивантаженню на портали. Все це буде відбуватися автоматично. Якщо Ви хочете активувати авто синхронізацію біля пункту «Сайти з вкладки Вигрузка XML' (авто синхронізація)» необхідно поставити галочку (Рис. 848).
Рис. 848
Якщо Ви хочете в ручному режимі керувати списком порталів, який буде відображатися на сторінці звіту, просто за допомогою галочки оберіть потрібні Вам портали, а галочку «Сайти з вкладки 'Вигрузка XML' (авто синхронізація)» зніміть (Рис. 849).
Рис. 849
Біля кожного порталу Ви можете додатково вказувати посилання на сторінку оголошення та вартість публікації (Рис. 850). Вся ця інформація теж буде відображатися на сторінці звіту по об'єкту.
Рис. 850
Приклад відображення списку порталів на сторінці звіту по об'єкту (Рис. 851).
Рис. 851
Ви можете додатково до звіту по рекламі включати посилання з обліку реклами в картці об'єкта (Рис. 852). Просто поставте галочку біля цього пункту (Рис. 853) і інформація відобразитися на сторінці звіту (Рис. 854).
Рис. 852
Рис. 853
Рис. 854
Блок дані з щоденника
У цьому блоці Ви можете включити в звіт заплановані справи по об'єкту. У Вас є можливість вибору які справи включати до звіту: зустрічі, покази, дзвінки, виїзди (Рис. 855). Таким чином якщо Ви фіксуєте всю роботу з об'єктом через справи в щоденнику Ви відразу можете надати клієнту звіт за всіма запланованими справах по об'єкту. І все це в автоматичному режимі.
Рис. 855
Вся інформація відразу буде відображатися на сторінці звіту по об'єкту (Рис. 856).
Рис. 856
Блок клієнти
У цьому блоці Ви можете увімкнути для відображення в звіті клієнтів, які були підібрані під об'єкт. Все що Вам необхідно просто поставте галочку «З клієнтів в об'єкті» (Рис. 857).
Рис. 857
Звертаємо Вашу увагу що в цей звіт включатимуться тільки ті клієнти, які відображаються в об'єкті у вкладці «Підбір клієнтів» (Рис. 858).
Рис. 858
Щоб клієнт потрапив до звіту у нього повинен бути проставлений статус (статус проставляється вже в конкретному клієнті в списку підібраних пропозицій) (Рис. 859).
Рис. 859
ВАЖЛИВО !! У звіті на зовнішньому сайті відображається тільки код клієнта, статус і примітка яку Ви додали по клієнту в редагуванні об'єкта у вкладці «Підбір клієнтів». Вся контактна інформація така як ім'я телефони, пошта та інші контактні дані НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ У ЗВІТНОСТІ.
Приклад відображення списку клієнтів в звіті по об'єкту (Рис. 860).
Рис. 860
Блок додатковий текст в звіті
У цьому блоці Ви можете додатково вказати інформацію по роботі з об'єктом. За допомогою форми Ви можете прикріплювати форматувати текст в потрібному Вам стилі (Рис. 861).
Рис. 861
Приклад відображення додаткової інформації на сторінці звіту (Рис. 862).
Рис. 862
Навчальне відео по розділу: тут