Рис. 945
На сторінці в службовій інформації в блоці контактів у Вас біля першого і другого номера телефону будуть галочки Viber або WhatsApp. Якщо номер телефону власника доступний в Viber і WhatsApp, просто поставте галочку навпроти цих пунктів і натисніть «Зберегти» (Рис. 946).
Рис. 946
Система збереже ці зміни і тепер переходячи в редагування об'єкта іконки Viber і WhatsApp будуть активні і при натисканні на іконку у Вас буде відкриватися чат для спілкування з клієнтом (Рис. 947, 948).
Рис. 947
Рис. 948
Невелика відмінність в додаванні контакту Telegram, оскільки для ідентифікації користувача використовується нікнейм, Вам необхідно вказувати не номер телефону, а нікнейм власника в Telegram (Рис. 949).
Рис. 949
УВАГА! Щоб ця функція працювала у Вас має бути встановлено додаток Viber, WhatsApp, Telegram на тому пристрої з якого Ви працюєте (телефон, планшет, комп'ютер), в іншому випадку система не зможе відкрити чат з власником.
Таким чином Ви можете прямо з системи відкривати чати з власником і максимально швидко проводити комунікацію з ним.
Навчальне відео по розділу: тут