Рис. 957
На сторінці, Ви побачите список автозавдань. В системі існують такі автозавдання: не додано фото об'єкта, не змінено дату прозвону по об'єкту, не додано контакти власника в об'єкті, не доданий запит по клієнту, не оброблена заявка (лід), не доданий жоден об'єкт, не доданий жоден клієнт. Все що Вам необхідно – це навпроти потрібного автозавдання вибрати період відстеження (вказується в днях) і поставити галочку в полі «Відслідковувати». Після того, як Ви все налаштували – натисніть на кнопку «Зберегти налаштування» (Рис. 958). Тепер система активувала автозавдання і буде моніторити хід їх виконання.
Рис. 958
Якщо настає подія, яка вимагає реакції ріелтора - система формує для ріелтора автозаданння. При вході в особистий кабінет на головній сторінці буде відображатися інформація скільки автозавдань очікує виконання (Рис. 959).
Рис. 959
Ріелтор завжди може натиснути на іконку автозавдань і перейти в список всіх своїх автозавдань, щоб подивитися, які йому необхідно виконати (Рис. 960).
Рис. 960
На сторінці, ріелтор побачить список всіх автозавдань (Рис. 961).
Рис. 961
Для зручності роботи існує фільтр, який дозволяє відфільтрувати по категорії завдання (типу події), статусу (активне / закрите) та за датою коли система сформувала завдання (Рис. 962).
Рис. 962
Для зручності, щоб візуально визначити виконано завдання чи ні, система всі активні завдання підсвічує оранжевим кольором, а всі закриті - зеленим. У кожному автозавданні вказується код об'єкта або клієнта, дата формування завдання і ріелтор, для якого воно сформоване. Система автоматично відмічає, що завдання виконано, тому не потрібно вручну відмічати виконання того чи іншого автозавдання (Рис. 963).
Рис. 963
Таким чином, Ви можете повністю автоматизувати процес контролю роботи ріелторів і додатково система сама буде повідомляти ріелтору, що йому потрібно зробити. Також, якщо Ви адміністратор, то у Вас є можливість в списку автозадань відфільтрувати завдання по ріелторам, щоб переглядати хід виконання завдань по конкретним ріелторам (Рис. 964).
Рис. 964
Ви завжди можете перейти в автозавдання використовуючи пункт «Сервіси - Автозавдання».
Навчальне відео по розділу: тут