За замовчуванням в CRM ЛігаПро існує 4 статуси прозвону: дозвонився, не дозвонився, поза зоною, зателефонувати пізніше. Таким чином, при зазначенні дати прозвону Ви можете вказати і статус дзвінка, щоб потім в залежності від статусу можна було фільтрувати об'єкти / клієнтів. Але, якщо у Вас є необхідність розширити список статусів дзвінків, то Ви можете це зробити. Перейдіть в пункт «Налаштування - Налаштування системи службові» (Рис. 1129).
Рис. 1129
На сторінці, знайдіть параметри «Доп статус дзвінка» (Рис. 1130). У Вас є можливість створити 6 додаткових статусів - просто вкажіть потрібні статуси і натисніть внизу на зелену кнопку «Зберегти налаштування».
Рис. 1130
Якщо Ви все зробили вірно, то в фільтрах по об'єктах (Рис. 1131) і клієнтах (Рис. 1132) у Вас вже будуть відображатися нові статуси, за якими можна буде фільтрувати.
Рис. 1131
Рис. 1132
Також в редагуванні / додаванні об'єкта (Рис. 1133) і клієнта (Рис. 1134) теж будуть доступні ці статуси для заповнення.
Рис. 1133
Рис. 1134
Навчальне відео по розділу: тут