Рис. 1182
На відкрившийся сторінці виберіть категорію (продаж / оренда) і рубрику, для якої Ви будете будувати воронку (наприклад, вибираємо «Продаж / квартири») (Рис. 1183).
Рис. 1183
Тепер необхідно створити шаблони / етапи воронки. Для цього необхідно натиснути кнопку «Додати шаблон» (Рис. 1184).
Рис. 1184
На відкритій сторінці (Рис. 1185) Ви можете вказати:
- назва етапу - тут Ви вказуєте заголовок етапу;
- опис - тут Ви вказуєте детальний опис, що і як необхідно зробити на цьому етапі;
- файли - якщо на етапі потрібно заповнити якийсь файл або потрібно прикріпити файл з інструкцією, то Ви можете додати всі ці файли в цьому пункті;
- Контроль через __ днів - ця функція дозволяє моніторити хід виконання етапу. Наприклад, якщо на цей етап необхідно 2 дні - Ви можете вказати тут 2 дні і система зафіксує цю інформацію для контролю виконання цього етапу в термін ріелтором / користувачем.
- Вага - вага в системі LigaPro використовується для сортування за принципом: чим вище значення, тим вище елемент стоїть в списку. Для виставлення «Ваги» використовуйте тільки цілі числа.
Рис. 1185
Після того, як Ви все додали, натисніть кнопку «Додати шаблон» (Рис. 1186).
Рис. 1186
Якщо Ви все зробили вірно - у Вас з'явиться новий шаблон / етап (Рис. 1187). Таким чином, Ви зможете додати всі потрібні етапи воронки продажів.
Рис. 1187
Після того, як Ви все налаштували і якщо хоч для одного етапу Ви вказали кількість днів для контролю, система автоматично при додаванні нового клієнта буде активувати створену Вами воронку продажів. Якщо не вказано контроль, то воронку продажів потрібно буде активувати вручну, також для всіх вже існуючих клієнтів воронку продажів потрібно активувати вручну. Щоб активувати воронку продажів, перейдіть в редагування клієнта (Рис. 1188).
Рис. 1188
Після цього перейдіть на вкладку «Сценарії» (Рис. 1189). І тут вже можна вручну активувати перший етап воронки продажів (Рис. 1190).
Рис. 1189
Рис. 1190
На сторінці сценаріїв для Вашої зручності Ви можете бачити, який етап завершено (відображається зеленим), який в процесі (відображається синім), а які ще не виконані (відображається сірим) (Рис. 1191).
Рис. 1191
Щоб зробити етап «основним» (тим, на якому зараз клієнт) потрібно просто натиснути на іконку «Чекбокс з галочкою» (Рис. 1192).
Рис. 1192
Щоб відзначити етап виконаним, потрібно натиснути на іконку «фінішний прапорець» і після цього етап відзначиться як виконаний, а активним стане наступний за ним (Рис. 1 193). Також Ви завжди можете навіть завершальний етап зробити основним, тобто скасувати його завершення. Це зручно, якщо, наприклад, адміністратор перевірив етап і вирішив, що ріелтор не виконав всі дії і потрібно доопрацювати. В такому випадку адміністратор завершальний етап може зробити знову основним.
Рис. 1193
Щоб користувач розумів, чи вкладається він у термін виконання етапу чи ні, в етапі вказані часові рамки і біля нього висвічується годинник. Якщо час не минув – цей годинник зелений (Рис. 1194).
Рис. 1194
Якщо час минув – цей годинник червоий (Рис. 1195).
Рис. 1195
Такий годинник для зручності висвічуються по кожному клієнту в списку, тому навіть не заходячи в картку клієнта можна зрозуміти, прострочено виконання етапу чи ні (Рис. 1196,1197).
Рис. 1196
Рис. 1197
Також в списку клієнтів Ви можете фільтрувати по етапу, на якому вони знаходяться (Рис. 1198). Це дозволить ріелтору / адміністратору подивитися, на якому етапі перебуває той чи інший клієнт в один клік і швидко контролювати рух клієнтів по воронці продажів.
Рис. 1198
Кожен етап Ви можете редагувати. Наприклад, додати коментар що зроблено, описати процес, прикріпити файл, якщо це необхідно (Рис. 1199).
Рис. 1199
Щоб бути в курсі всіх подій по роботі з клієнтом, існує журнал дій по етапам, де фіксуються всі події: редагування етапу, прикріплення файлу, зміна статусу етапу. Ви завжди будете в курсі, що і коли робив ріелтор і нічого не пропустите (Рис. 1200).
Рис. 1200
Таким чином, Ви можете побудувати свої воронки продажів для кожної категорії, що дозволить Вам легко працювати з клієнтами по Вашим заздалегідь прописаним сценарієм, а ріелтор нічого не пропустить і не забуде. Адміністратор зможе завжди все перевірити, подивитися журнал дій, подивитися, який етап прострочений і на скільки днів. Цей функціонал буде незамінним для тих, хто працює з воронками продажів.
Навчальне відео по розділу: тут