Рис. 1229
На сторінці, що відкрилася, у Вас з'явиться список дзвінків (Рис. 1230). Тут Ви можете бачити всі дзвінки на поточний день, додатково вказується дата та час дзвінка, статус дзвінка (успішний, не успішний) на який/з якого номера дзвонили, хто з менеджерів дзвонив.
Рис. 1230
Ви можете бачити, що це вхідний дзвінок або вихідний, якщо вхідний біля статусу відображається синій трикутник вниз, якщо вихідний зелений трикутник вгору (Рис. 1231).
Рис. 1231
Якщо дзвінок успішний можна прослухати його запис, натисніть на кнопку «Прослухати» (синій кружок з білим трикутником) (Рис. 1232) і у Вас відкриється вікно прослуховування дзвінка (Рис. 1233).
Рис. 1232
Рис. 1233
Ви можете здійснювати пошук за номером телефону. Просто введіть номер клієнта та натисніть шукати. Система відображає всі дзвінки за цим номером телефону (Рис. 1234)
Рис. 1234
Додатково передбачено можливість пошуку за датою. Просто виберіть потрібну дату і натисніть фільтрувати. Система відобразить всі дзвінки за дату. (Рис. 1235)
Рис. 1235
Навчальне відео по розділу: тут