Рис. 1296
На сторінці, що відкрилася, знайдіть об'єкт по якому Ви хочете запланувати справу за участю клієнта і натисніть на іконку зелений кружечок зі смужками (Рис. 1297). У Вас відкриється додаткове меню, в якому потрібно натиснути на іконку «щоденника».
Рис. 1297
У Вас відкриється форма додавання справи по об'єкту та клієнту. Як і в звичайному щоденнику Вам потрібно вказати назву справи, опис, тип справи, вказати час і дату початку та за скільки Вас потрібно сповістити про справу та натиснути кнопку «Додати» (Рис. 1298).
Рис. 1298
Якщо Ви все зробили правильно, то біля об'єкта у підбірці для клієнта відображатиметься запланована справа, також ця справа відображатиметься на головній сторінці у Вашому календарі.
Форма відправлення призначеної зустрічі клієнту.
Для сповіщення Вашого клієнта про заплановану зустріч, в системі ЛігаПро передбачена швидка відправка нагадування клієнту. Для цього зайдіть у справу за якою заплановано показ об'єкта. Ви можете знайти його або в основному календарі (Рис. 1299) або навпроти об'єкта в пропозиціях під клієнта (Рис. 1300).
Рис. 1299
Рис. 1300
На сторінці, що відкрилася, Ви побачите дві іконки Viber і Telegram (Рис. 1301), натиснувши на які у Вас висвітиться відповідний месенджер у якому потрібно вибрати контакт, якому Ви хочете відправити нагадування про зустріч.
Рис. 1301
Після того, як Ви обрали контакт і натиснули на кнопку відправити, клієнт отримає докладну інформацію про запланований показ: дату, час, адресу, посилання на об'єкт, Ваші контакти (Рис. 1302). Ця функція спрощує процес нагадування клієнту про зустріч та дасть можливість підняти рівень клієнтоорієнтованості Вашої компанії.
Рис. 1302
Навчальне відео по розділу: тут