У системі ЛігаПро існує можливість створювати справи автоматично, зв'язавши справу з об'єктом і клієнтом. Для цього потрібно зайти до списку клієнтів та знайти потрібного клієнта (Рис. 1445) та перейти до списку пропозицій під клієнта.
Рис. 1445
На сторінці, що відкрилася, знайдіть об'єкт по якому Ви хочете запланувати справу за участю клієнта і натисніть на іконку зелений кружечок зі смужками (Рис. 1446). У Вас відкриється додаткове меню, в якому потрібно натиснути на іконку «щоденника».
Рис. 1446
У Вас відкриється форма додавання справи по об'єкту та клієнту. Як і в звичайному щоденнику Вам потрібно вказати назву справи, опис, тип справи, вказати час і дату початку та за скільки Вас потрібно сповістити про справу та натиснути кнопку «Додати» (Рис. 1447).
Рис. 1447
Якщо Ви все зробили правильно, то біля об'єкта у підбірці для клієнта відображатиметься запланована справа, також ця справа відображатиметься на головній сторінці у Вашому календарі.
Форма відправлення призначеної зустрічі клієнту.
Для сповіщення Вашого клієнта про заплановану зустріч, в системі ЛігаПро передбачена швидка відправка нагадування клієнту. Для цього зайдіть у справу за якою заплановано показ об'єкта. Ви можете знайти його або в основному календарі (Рис. 1448) або навпроти об'єкта в пропозиціях під клієнта (Рис. 1449).
Рис. 1448
Рис. 1449
На сторінці, що відкрилася, Ви побачите дві іконки Viber і Telegram (Рис. 1450), натиснувши на які у Вас висвітиться відповідний месенджер у якому потрібно вибрати контакт, якому Ви хочете відправити нагадування про зустріч.
Рис. 1450
Після того, як Ви обрали контакт і натиснули на кнопку відправити, клієнт отримає докладну інформацію про запланований показ: дату, час, адресу, посилання на об'єкт, Ваші контакти (Рис. 1451). Ця функція спрощує процес нагадування клієнту про зустріч та дасть можливість підняти рівень клієнтоорієнтованості Вашої компанії.
Рис. 1451
Навчальне відео по розділу: тут