Після того, як Ви підключили обліковий запис ОЛХ, всі повідомлення, які надходять від клієнтів з ОЛХ, будуть автоматично потрапляти в заявки/ліди. Перейдіть у пункт «Сервіси-Заявки/ліди» (Рис. 1432).
Рис. 1432
Якщо надходить нове повідомлення з ОЛХ воно відразу буде відображатися в лідах (Рис. 1433).
Рис. 1433
Також Вам надходитиме сповіщення в телеграмбот, що надійшло нове повідомлення з ОЛХ (Рис. 1434).
Рис. 1434
Щоб переглянути повідомлення, перейдіть до редагування «Заявки/Ліди» (Рис. 1435).
Рис. 1435
У Вас відкриється картка ліда, де буде відображатися листування з клієнтом, і посилання на об'єкт, по якому клієнт написав Вам (Рис. 1436).
Рис. 1436
Ви можете надіслати клієнтові повідомлення, для цього напишіть у формі повідомлення текст і натисніть кнопку «Надіслати повідомлення» (Рис. 1437).
Рис. 1437
Щоб перевірити нові повідомлення від клієнтів, можна натиснути кнопку «Оновити чат» (Рис. 1438). Якщо Ви не в системі, то Вам прийде повідомлення в телеграм про нову відповідь клієнта.
Рис. 1438
За допомогою такої синхронізації Ви матимете можливість обробляти всі заявки з ОЛХ прямо в системі ЛігаПро. Це дозволить систематизувати роботу із заявками та використовувати для обробки всіх вхідних заявок систему ЛігаПро.
Навчальне відео по розділу: тут