Рис. 314
На сторінці щоденника виводиться список запланованих завдань на сьогодні (Рис. 315).
Рис. 315
Кожен користувач може додавати свої завдання на дату і час. У адміністратора, керівника відділу, керівник філії є можливість призначати завдання своїм користувачам і стежити за перебігом їх виконання. Також кожному користувачеві головний адміністратор може дозволити можливість призначення справ іншим користувачам. Щоб Ви не пропустили події - ми додали нагадування про них. Таким чином, якщо Ви запланували зустріч з клієнтом на 15:00 і поставили нагадування на 14:00, то система нагадає Вам про Вашу зустрічі. Нагадування відбувається у вигляді миготливого дзвіночка біля щоденника, незалежно від сторінки в системі, на якій Ви зараз перебуваєте тут, додатково можна налаштувати сповіщення на Ваш e-mail (див. налаштування сповіщень на e-mail) або в Telegram (див. налаштування сповіщень про нові події в Telegram). За замовчуванням виводиться список справ на поточну дату, якщо Ви вибираєте інший день, то буде виведений список завдань на іншу дату. Також у адміністратора існує можливість переглядати поточні справи інших користувачів. Для цього в фільтрі в пункті «Користувач» необхідно вибрати користувача і натиснути кнопку «фільтрувати», після чого будуть відображені справи обраного користувача (Рис.316). Будь-яке завдання можна відредагувати в будь-який момент.
Рис. 316
Для зручності роботи з щоденником у кожного користувача є можливість пошуку запланованої справи по фразі і можливість переглядати список своїх справ не тільки на сьогодні або на іншу дату, але і за певний період, а саме: попередній місяць, попередній тиждень, поточний тиждень, поточний і наступний тиждень, поточний місяць, наступний місяць. Для навігації в фільтрі просто вкажіть період або фразу і натисніть кнопку «Шукати (Рис. 317).
Рис. 317
Для зручності планування завдань по об’єктах прямо зі списку об’єктів знайдіть потрібний об’єкт і натисніть на «три крапки» у вигляді списку (Рис. 318) у вас відкриється додаткове меню, де буде іконка з календариком. Натисніть на неї (Рис. 319, Рис. 320).
Або на кнопку «календар» у вигляді блоків (Рис. 319).
Рис. 318
Рис. 319
Рис. 320
У вас відкриється форма додавання справи. Ви можете обрати, для кого призначена справа, вказати назву справи, дату початку, а також задати, за скільки часу вас потрібно повідомити про наближення події. (Рис. 321).
Рис. 321
Також ви можете натиснути кнопку «Додаткові параметри» і вказати опис справи, пріоритет, дату та час завершення справи, прикріпити файл (Рис. 322, Рис. 323).
Рис. 322
Рис. 323
Після того як Ви все вказали натисніть кнопку «Додати» (Рис. 324).
Рис. 324
Ви можете запланувати завдання собі в щоденник, при цьому біля об'єкта завдання по якому Ви запланували відобразиться іконка у вигляді зеленого дзвіночка, при наведенні на який Ви можете переглянути заплановане завдання, а коли завдання прострочено і не виконано, дзвіночок починає блимати і ставати червоним, таким чином акцентуючи Вашу увагу на те, щоб Ви не викорали завдання по об'єкту (Рис. 325).
Рис. 325
Точно так можна запланувати подію по клієнту (Рис. 326).
Рис. 326
При цьому як і по об'єктах, біля кожного клієнта з'являється іконка з зеленим дзвіночком, а після настання події він починає блимати і стає червоним (Рис. 327).
Рис. 327
Точно так само можна запланувати справу по угоді (Рис. 328).
Рис. 328
Поруч з угодою з’являється іконка із зеленим дзвіночком, а після настання події він починає мигати і стає червоним (Рис. 329).
Рис. 329
Навчальне відео по розділу: тут