На сторінці щоденника виводиться список запланованих завдань на сьогодні (Рис. 167).
Рис. 167
Кожен користувач може додавати свої завдання на дату і час. У адміністратора є можливість призначати завдання своїм користувачам і стежити за перебігом їх виконання. Також кожному користувачеві головний адміністратор може дозволити можливість призначення справ іншим користувачам. Щоб Ви не пропустили події - ми додали нагадування про них. Таким чином, якщо Ви запланували зустріч з клієнтом на 15:00 і поставили нагадування на 14:00, то система нагадає Вам про Вашу зустрічі. Нагадування відбувається у вигляді миготливого дзвіночка біля щоденника, незалежно від сторінки в системі, на якій Ви зараз перебуваєте, додатково можна налаштовувати повідомлення на Ваш e-mail (див. Налаштування сповіщень). За замовчуванням виводиться список справ на поточну дату, якщо Ви вибираєте інший день, то буде виведений список завдань на іншу дату. Також у адміністратора існує можливість переглядати поточні справи інших користувачів. Для цього в фільтрі в пункті «Користувач» необхідно вибрати користувача і натиснути кнопку «фільтрувати», після чого будуть відображені справи обраного користувача (Ріс.168). Будь-яке завдання можна відредагувати в будь-який момент.
Рис. 168
Для зручності роботи з щоденником у кожного користувача є можливість пошуку запланованої справи по фразі і можливість переглядати список своїх справ не тільки на сьогодні або на іншу дату, але і за певний період, а саме: попередній місяць, попередній тиждень, поточний тиждень, поточний і наступний тиждень, поточний місяць, наступний місяць. Для навігації в фільтрі просто вкажіть період або фразу і натисніть кнопку «Шукати (Рис. 169).
Рис. 169
Для зручності планування завдань по об'єктах і клієнтам прямо зі списку об'єктів. Знайдіть потрібний об'єкт і натисніть на «зелене коло» з горизонтальними смужками, у Вас відкриється додаткове меню, де Ви знайдете іконку з календарем. Натисніть на неї (Рис. 170).
Рис. 170
У Вас відкриється форма додавання справи. Ви можете вибрати для кого справа, дата початку та закінчення, пріоритет справи, вказати назву справи і опис, вказати за скільки часу Вам потрібно нагадати про настання справи. При бажанні Ви можете прикріпити файл до справи (Рис. 171).
Рис. 171
Ви можете запланувати завдання собі в щоденник, при цьому біля об'єкта завдання по якому Ви запланували відобразиться іконка у вигляді зеленого дзвіночка, при наведенні на який Ви можете переглянути заплановане завдання, а коли завдання прострочено і не виконано, дзвіночок починає блимати і ставати червоним, таким чином акцентуючи Вашу увагу на те, щоб Ви не викорали завдання по об'єкту (Рис. 172).
Рис. 172
Точно так можна запланувати подію по клієнту (Рис. 173).
Рис. 173
При цьому як і по об'єктах, біля кожного клієнта з'являється іконка з зеленим дзвіночком, а після настання події він починає блимати і стає червоним (Рис. 174).
Рис. 174
Навчальне відео по розділу: тут