Рис. 376
На сторінці буде виведений список всіх заявок у Вашій системі (Рис. 377).
Рис. 377
Які заявки потрапляють в систему?
За замовчуванням існує чотири джерела заявок (лідів):
- заявка з сайту (якщо клієнт заповнив форму зворотнього зв'язку і відправив Вам);
- зворотний дзвінок (якщо клієнт заповнив форму зворотнього дзвінка і відправив Вам);
- повідомлення ріелтору з сайту (якщо при детальному перегляді об'єкта клієнт залишив повідомлення ріелтору);
- додана вручну (коли Ви внесли заявку в ручному режимі).
Ви можете обробляти і контролювати всі звернення Ваших клієнтів. Також для зручності була створена можливість додавання додаткових статусів. Для цього треба зайти на вкладку «Налаштування» і в списку «Категорія заявок» просто додайте потрібні Вам категорії (Рис. 378). Звертаємо увагу, що існує можливість крім додавання категорій заявок ще й додавання статусів заявок. За замовчуванням є 4 типи статусів: Нова, В роботі, Закрита, Вилучена.
Рис. 378
Як подати заяву в ручному режимі?
Щоб додати заявку натисніть на кнопку «Додати заявку» (Рис. 379).
Рис. 379
У вікні, внесіть всю необхідну інформацію і натисніть кнопку «Додати заявку» (Рис. 380), після чого заявка буде додана в систему.
Рис. 380
Система роботи з заявками також дозволяє додавати текст заявки і коментар. Додатково існує система фіксації змін заявки (Рис. 381).
Рис. 381
Ви завжди можете подивитися хто і коли змінював чи редагував поточну заявку (Рис. 382).
Рис. 382
Таким чином, використовуючи систему заявок (лідів), Ви завжди можете контролювати роботу з вхідними заявками, а після обробки перетворювати заявки в клієнтів або об'єкти. Варто зазначити, що жодна заявка не зможе загубитися, оскільки навіть після видалення вона переміщюється у вкладку видалена, але залишається в системі. (Рис. 383).
Рис. 383
Навчальне відео по розділу: тут