Рис. 776
На сторінці редагування клієнта знайдіть поля для введення Viber і WhatsApp номера (Рис. 777). Звертаємо Вашу увагу, що номер Viber і WhatsApp потрібно вводити в певному форматі, щоб система могла коректно розпізнавати номери клієнтів. Формат телефону Viber: +38067ХХХХХХХ. Формат телефону WhatsApp: 38067ХХХХХХХ.
Рис. 777
Після того як Ви правильно додали номери телефонів Viber і WhatsApp в списку клієнтів у Вас з'являться активні посилання на Viber і WhatsApp номер (Рис. 778).
Рис. 778
Тепер в будь-який момент Ви можете просто натиснути на номер Viber або WhatsApp і у Вас відкриється чат з клієнтом (Рис. 779, Рис. 780). Звертаємо Вашу увагу, що дана функція працювала, у Вас має бути встановлено додаток Viber або WhatsApp на той пристрій, на якому Ви працюєте (комп'ютер, смартфон).
Рис. 779
Рис. 780
Також можливість відкрити чат з клієнтом у Вас з'явиться і при перегляді пропозицій під клієнта (Рис. 781).
Рис. 781
Відкрити чат Ви зможете і при редагуванні/додаванні запиту клієнта (Рис. 782).
Рис. 782
Відкривати чати можна і на сторінці редагування клієнтів (Рис. 783).
Рис. 783
Навчальне відео по розділу: тут